כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב לוגו נכון לעסק

עיצוב לוגו הוא האלמנט הכי חשוב שמבדיל חברה מהמתחרים,

בנוסף לכך מייצר את הזהות והמסר של החברה שלכם.

הקמתם עסק חדש? אתם מעוניינים במיתוג?

פרט הכרחי במיתוג הוא הלוגו – איור או סמל שילווה את העסק שלכם לאורך כל הדרך.

הלוגו חייב להיות קשור לאופי החברה או המוצר ולסגנון של החברה,

בהתאם לדרך שבה תרצו להיות מוצגים בעיני הצרכנים.

למאמרים נוספים באתר:

קיימים מספר אפשרויות לעיצוב לוגו:

  • לוגו יוקרתי – עבור אנשי עסקים וארגונים שרוצים לשדר יוקרה וחדשנות לקהל שלהם.
    לוגו יוקרתי יהיה לרוב בגוונים שמשדרים יוקרה כמו זהב, שחור וכסף.
  • לוגו אישי – נוגע לאנשים שהמותג קרוי על שמם.
    ביניהם ניתן למצוא עורכי דין, מאמנים , יועצי מס, אמנים ועוד.
    סימן כזה צריך לייצג את האופי של האדם, הלוגו חייב להתאים לעולם בו עוסק המותג,
    ולהיות נכון גם לגבי שמו של בעל העסק וגם עבור השירות שנותן.
  • לוגו עסקי – נוגע לבעלי עסקים שהקימו את העסק שלהם בשתי ידיים וכעת רוצים להוביל לצמיחה.
    לוגו מהסוג הזה אינו חייב להיות יוקרתי ויכול לשדר פשטות ומחירים נוחים או מסרים נוספים שבעל העסק ירצה להעביר.
    לוגו עסקי יהיה צבעוני או בצבעים שמאפיינים את המוצר כמו למשל מים מינרלים עיקר הלוגו יהיה בגוונים של כחול.

כמה יעלה לנו עיצוב לוגו?

לוגו הוא האלמנט המרכזי בייצוגו החזותי של העסק והוא חלק משמעותי מתהליך המיתוג.

חברות מסחריות משקיעות הון נכבד על עיצוב גרפי לוגו על מנת שייזכר ללקוחות בקלות.

בואו ננסה לדמיין למשל את קוקה קולה לא בצבע האדום המוכר.

יחד עם זאת לוגו חייב להיות תמיד עדכני לחברה ושלא ישעמם לקהל,

זה אחד האתגרים הגדולים של חברות המיתוג.

אז כמה באמת עולה לוגו?

בעיקרון המחירון נע בין 20-3000 שקלים

ללוגו סביר ומעלה נשקיע 600-1500 שקלים

וכמובן ניתן למצוא סמלים בכמה עשרות שקלים

הכל לפי הסטנדרטים שהעסק קובע.

מבחינת הצרכן הוא יהיה מוכן לשלם כל מחיר שייראה הוגן עבור השירות

מבחינת המעצב הגרפי הסכום שיידרש יהיה לפי הערכת רמת העבודה שלו בעיני עצמו.